Bir "gölge" olarak yaşamayı tattığında, hiç'in bir anda nasıl da her olabildiğini anlayacaksın...

Thursday, October 13, 2016

Neredesin be kadın...

Beni herkes duydu da; bi' tek sen dinledin be annanem...
Bir arkadaşımı gönderdim yanına.. Küçücük..
Buradayken bana yol gösteriyordun, orada da ona yol göster olur mu..
Hala iyi bir insan olmak için uğraşıyorum ben..
Uyandığımda yastığımın altında gofret parası var mı diye bakıyorum hala..
Tüm gün boyu yaramazlık yapmazsam ertesi sabah koyardın hatırlıyorsun değil mi?
Niye yok artık...
Ben mi unuttum iyi insan nasıl olunur
Yoksa gittin mi sahiden..
Kafamı da gömdüm seninle beraber ben..
Hiç iyi değilim annane... Hiç iyi değilim.......
Neredesin be kadın...
Neredesin...
Beni herkes duydu da; bi sen dinledin be annanem... Nerdesin..

No comments:

Post a Comment