Bir "gölge" olarak yaşamayı tattığında, hiç'in bir anda nasıl da her olabildiğini anlayacaksın...

Wednesday, November 28, 2012

Ne Demek İsteyebilirdim ki...


bir balık gibi yaşamak istiyorum bu gece dostum..
anlar mısın bu söylediğimi..
ne demek istediğimi..
başka okyanuslara gitmek, başka sularda solumak..

bir kuş gibi yaşamak istiyorum bu gece dostum..

anlar mısın bu söylediğimi..
ne demek istediğimi..
başka göklere uçmak, başka bulutlarda kanat çırpmak..

bir mahkum gibi yaşamak istiyorum bu gece dostum..

anlar mısın bu söylediğimi..
ne demek istediğimi..
başka hapislere girmek, başka zindanlarda çürümek..

ne istediğim oldu, ne istemediğim..

alakası yoktu oysa..
ama bir ölü gibi yaşıyorum bu gece dostum..
anlamıyorsun değil mi bu söylediğimi
ne demek istediğimi..
başka topraklarda erimek, başka mezarlarda yok olmak..

No comments:

Post a Comment