Bir "gölge" olarak yaşamayı tattığında, hiç'in bir anda nasıl da her olabildiğini anlayacaksın...

Sunday, December 13, 2015

Some words when spoken can't be taken back..

Dogruyu soylemek onemlidir evet.
Peki ya dogru?
Kendi dogrunu mu soylemek onemlidir bu durumda?
Yoksa ortadaki bir konu hakkinda, iki tarafin da dogrularini koyarak, ortak bir dogru seviyesi mi bulmak?
Bilmiyorum, bilsem sormazdim.
Ha bir de, tum dogrularin soylenmis olmasi mi lazim?
Her sey illaki bilinmek zorundaysa, bana her seyi soyleyin.
Yalnizca belli konulari soylemeyin, hepsini bilmek istiyorum o halde.
6 senelik arkadasin 2 aylik sevgiliden daha otede oldugunu bilmek sorun degil, fakat bunu kulaklarima kabul ettirmek sorun...
Niye duymak isteyeyim ki?
Niye beynimde bir kosesinde uyumakta olan bir dusunceyi uyandiriyorsunuz ki?
Saniyor musunuz ki siz daha onemlisiniz benim dostlarimdan?
Ben size sure de koymuyorum, 2 aylik olup 10 yillik olmaniz problem degil.
Dost, sevgiliden ustundur.
Bak bu da bir dogru.
Benim dogru'm.
Niye soylemis olmaliyim ki bunu?
Bunu duymak bir huzun yarayacaktir elbette.
Fakat zamana karsi koyabilir misiniz?
2 aylik tanismayi, 6 seneye tasiyabilir misiniz bir anda?
Peki o halde ne anlami var soylemenin?
Ama iste benim icin duymanin cok anlami var...
Her anlamda...
Ben duymazsam dinleyemem,
Ben duymazsam sarki soyleyemem,
Ben duymazsam aglayamam,
Ben duymazsam anlayamam...
Agzinizdan cikardiginiz kelimelere dikkat edin lutfen.
Hakkinda bir sey yapilamayacak bir gercek varsa birakin o gercek uyusun orada,
O uyandiginda ben uyuyamiyorum cunku.
Birilerinin nobet tutmasi lazim.
Siz de bilirsiniz, onca zaman uyuyan, o kadar kisa zamanda tekrar uykuya da dalamaz.
Bazen hic uyuyamaz bir daha.
Insomnia dersin.
Tanimlamanin bir onemi var mi saniyorsunuz?
Insomnia imis... Ne gecti elinize tanimlayinca?
Bazen yitiverir bilinc, getiremezsiniz bir daha,
Bazen soylenenin ustune yapiliverir bir hareket,
Utanmadan karsinizdakini suclarsiniz bir de sonra.
Elinize kolunuza dikkat etmekten cok,
Dilinize gotunuze dikkat edin.
Bir gun biri gelir,
Dil, got ve semsiye threesome da bulursunuz kendinizi.
O biri de emin olun ki uzulur fakat kirginlik ve ofke acidan ustundur.
O yuzden diyorum ki;
Some words when spoken,
Can't be taken back!

No comments:

Post a Comment