Bir "gölge" olarak yaşamayı tattığında, hiç'in bir anda nasıl da her olabildiğini anlayacaksın...

Tuesday, January 5, 2016

Sen v Ben

Mutluluk veren zaman! Biz oturuyorken sen ve ben

Bir ruh ve iki şekille, sen ve ben


Her şeyi hızlandırır parfüm, kuşların şarkısı,


Biz bahçeye girerken sen ve ben


Acele eder göğün bütün yıldızları bizi görmeye


Ve biz gösteririz onlara kendi Ayımızı sen ve ben


Sözler olmadan sen ve ben, olmadan biz sen ve ben


Sevinçte bitişiğiz, sen ve ben


Şeker çiğner cennetin papağanları o yerde


Biz otururken, tatlı tatlı gülerken, sen ve ben


Sen ve ben gariptir birlikte


Bu kuytu köşede, ayrıdırlar binlerce mil ötede


Birbirini görmeye, sen ve ben


Bir şekil bu tozun içinde, diğeri o ülkede


Orada hiç bitmeyen tatlı cennette, sen ve ben


Saadet zamanı; avluya oturmuşuz, sen ve ben


Endamımız çift, ruhumuz tek, sen ve ben


Bulandıran palavralardan âzâde, gamsız bir keyif, sen ve ben


Sen ve ben, ne sen varsın, ne de ben, bir olmuşuz aşk elinden…

No comments:

Post a Comment